Triumph
Innovatief, intuïtief en transformerend ondergoed
Al meer dan 135 jaar staat Triumph synoniem voor kwaliteit en pasvorm. Het merk gelooft niet in stilstaan. Met een divers personeelsbestand en wereldwijde invloed bouwen ze voortdurend voort op hun geschiedenis. Geïnspireerd door de individualiteit van hun publiek, worden Triumph-producten bewust en onvermoeibaar gecreëerd in samenspraak met de vrouwen die ze dragen. Producten worden ontworpen om het leven van de consument beter te maken - elke dag weer, strevend naar een wereld waarin elke vrouw haar individualiteit kan omarmen. Toegewijd sinds 1886.
Boek een afspraak in de winkel
Met perfect passende lingerie krijg je het gevoel van echte ondersteuning, die vrouwen elke dag weer sterker maakt. Triumph vindt dat elke vrouw een goed passende beha verdient. Niet ingraven. Geen afglijdende bandjes. Geen sporen achterlaten. Gewoon puur comfort. Maak een afspraak in de winkel met een van de bh-passpecialisten om je aanbevolen maat te krijgen en word lid van 'My Triumph' voor exclusieve content, vroege toegang tot nieuwe producten en speciale ledenkorting. Meld je aan in de winkel.
Meer zoals dit
Bekijk allesThe Body Shop
Ons verhaal begint met een revolutionair idee van Anita Roddick: dat een bedrijf een middel kan zijn om positieve veranderingen teweeg te brengen in de wereld. Uit dat idee werd in 1976 The Body Shop geboren.
Armani
In 1975 richtte Giorgio Armani zijn bedrijf op in Milaan. Sindsdien heeft hij zijn naam gevestigd als wereldleider in mode- en accessoireontwerp met zijn merken Emporio Armani en Armani Exchange. Zijn stijl staat synoniem voor luxe en hedendaagse elegantie, moderniteit en verfijning.
Calvin Klein
Modern. Sensual. Iconic.