Batavia Stad Logo
Zoeken

Veelgestelde vragen

  1. Kan ik mijn gegevens inzien of wijzigen?

    Je kunt al je gegevens inzien en/of wijzigen door hier in te loggen.

  2. Ik ben mijn MEMBER Card verloren, wat nu?

    Bij het Service Centre van Batavia Stad kan je jouw verloren kaart laten blokkeren, een nieuwe kaart aanmaken en het saldo van jouw originele kaart kan worden overgezet. Ben je jouw MEMBER CARD vergeten, dan kunnen we bij het Service Centre gewoon een duplicaat uitprinten.

  3. Kan ik via internet mijn tijdelijke kaart (papier) omzetten naar mijn persoonlijke kaart?

    Ja, op de aanmeldpagina kun je jouw tijdelijke kaart omzetten naar een persoonlijk MEMBER CARD zodat je jouw shoptegoed kunt verzilveren. Maak jouw MEMBER CARD hier aan met de barcode van de tijdelijke kaart, dan sturen we deze naar je op.

  4. In welke winkels kan ik mijn MEMBER Card gebruiken?

    In alle MEMBER Partner Stores binnen Batavia Stad. Deze zijn herkenbaar op de plattegrond aangegeven of vraag het personeel in de betreffende winkel.

  5. Kan ik mijn MEMBER Card gebruiken in de horeca binnen Batavia Stad?

    De horeca is uitgesloten van deelname aan het MEMBER Programma. Wel heeft de horeca regelmatig MEMBERS Only aanbiedingen, waarvan je gebruik kunt maken op vertoon van jouw MEMBER CARD.

  6. Kan ik met de MEMBER Card mijn parkeergeld betalen?

    Nee, dit is niet mogelijk. Je kunt jouw shoptegoed alleen besteden in de MEMBER Partner Stores.

  7. Mag ik de 5% spaartegoed direct gebruiken in dezelfde transactie?

    Nee, dit mag niet. Bij de volgende aankoop kun je hier gebruik van maken.

  8. Mag iedereen mijn kaart gebruiken?

    Nee, dit mag niet. De kaart is persoonsgebonden.

  9. Hoeveel shoptegoed mag ik gebruiken bij een aankoop?

    Wanneer je je shoptegoed wilt besteden dan mag je maximaal 25% van je aankoop betalen met je spaartegoed. Dit is ook opgenomen in de Algemene Voorwaarden van Batavia Stad. De Algemene Voorwaarden kun je hier lezen.

  10. Waar kan ik zien wat mijn shoptegoed is?

    Dit kan je hier bekijken door in te loggen of geef de MEMBER CARD aan een verkoper in een MEMBER Partner Store om je saldo te checken.

  11. Hoe kan ik mijn MEMBER Card annuleren/opzeggen?

    Door een mail te sturen naar info@Bataviastad.nl. Wij zullen dan jouw kaart op non-actief stellen. Jouw shoptegoed komt dan automatisch te vervallen en jouw gegevens worden verwijderd.

  12. Waar kan ik terecht met vragen/suggesties t.a.v. het programma?

    Deze kun je mailen naar info@Bataviastad.nl.

  13. Wat zijn de voordelen voor mij van het MEMBER Programma?

    Je spaart direct 5% van je aankoop in euro’s. Je kunt deze gespaarde euro’s weer uitgeven vanaf een volgend bezoek. Verder profiteren MEMBERS van leuke extra’s en exclusieve aanbiedingen tijdens events.

  14. Hoe lang is mijn shoptegoed geldig?

    Je spaartegoed is een jaar geldig. Wanneer er 12 maanden geen transacties hebben plaatsgevonden met de MEMBER CARD  komen de gespaarde euro’s te vervallen.

  15. Wat zijn de voorwaarden om een MEMBER Card aan te vragen?

    De MEMBER CARD is er voor iedereen van 16 jaar en ouder. Het enige wat je moet doen is je registeren bij ons Service Centre of op de website. De Algemene Voorwaarden kun je hier lezen.

  16. Kan ik aankopen nog ruilen of retourneren wanneer ik mijn MEMBER Card heb gebruikt?

    Wanneer je alleen hebt gespaard kun je jouw aankoop in principe ruilen of retourneren, maar per winkel gelden specifieke voorwaarden van de winkel zelf. Wanneer je op een aankoop hebt verzilverd, dan kun je helaas geen geld terug krijgen.

  17. Wat kost een MEMBER Card?

    De MEMBER CARD is helemaal gratis.

  18. Wat doet Batavia Stad Fashion Outlet met mijn gegevens?

    De gegevens die aan Batavia Stad worden verstrekt bij de inschrijving voor de MEMBER CARD worden in een digitaal bestand vastgelegd. Indien je aankopen met de MEMBER CARD doet, registreren wij die op naam. Het bestand wordt gebruikt voor het maken van statistische en algemene analyses van je aankoopgedrag. Tevens kan het bestand waarin je aankopen zijn opgenomen, worden gebruikt om je aanbiedingen te doen, tenzij je aangeeft daartegen bezwaar te hebben. Je gegevens worden niet aan een derde ter beschikking gesteld of doorverkocht.

    Batavia Stad staat bij het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) ingeschreven onder nummer: m1410846.